چقدر برای باجی گریه کردم

چقدر برای باجی گریه کردم
دیدگاه ها (۵)

چقدر برای نوئه گریه کردم

لطفا اسم این انیمه را بهم بگین

از رو حرکاتی که روی تلوزیون پخش میشه انجام میدن

قشنگ ترین دیالوگ کارا کترای انیمه

چقدر گریه کردم...

چقدر بخاطر این سکانس گریه کردم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط