سلام

ببخشید که چند روز پست نذاشتم دارم روی یه کمیک کار می کنیم طراحی های اولیه رو انجام دادم کار نهایی یکم وقت می بره و تازه کاور کمیک هم هست که هنوز مطمئن نیستم که چی قرار براش بزارم تا اون موقع یه چندتا پست اندرتیلی می زارم تا کارم تموم بشه ممنون از حمایت تون 😘🥰
#Undertale #Underverse
#اندرتیل
دیدگاه ها (۰)

کراش هام

عاقبت کرم ریزی

دوتا ادیت

my exp.7×ا.ت؟+زهر چیه؟×بلد نیستی عین آدم حرف بزنی؟+مگه حیون ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط