معنی آهنگه این قسمتش اینه که دنیا رو برات به آتیش میکشم و

معنی آهنگه این قسمتش اینه که دنیا رو برات به آتیش میکشم و فک کنم داستانش اینه که یه پسر و پلیس میکشه و رفیقاش به خاطرش شهرو به آتیش میکشن🙃
دیدگاه ها (۰)

لجبازیش🤌🤌ممنون میشم فالوم کنی زیبا🙂🌱

ممنون میشم فالوم کنی زیبا🙂🌱

دو تا گوگولی>>>ممنون میشم فالوم کنی زیبا🙂🌱

😄😄ممنون میشم فالوم کنی زیبا🙂🌱

نمی دونم داشتم یکم استراحت می کردم که اون بازیه که توش پیروت...

👤: چون استری کیدز رو دوست دارم، نمی‌تونم یه دوست پسر پیدا کن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط