بس‌داغونم‌دائما‌بی‌حسم.(: .....

بس‌داغونم‌دائما‌بی‌حسم.(: .....
دیدگاه ها (۰)

اونم بدون‌باخت‌حتما...

کیه‌واست‌ی‌همدمه‌خونسرد...

شدی‌تو‌سربارم‌همیشه....

"تنها" هرچقدم‌ک‌خفن‌باشی...

حسم

داغونم :ـ)

پیشته دائما فکرم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط