شدی‌تو‌سربارم‌همیشه....

شدی‌تو‌سربارم‌همیشه....
دیدگاه ها (۰)

بس‌داغونم‌دائما‌بی‌حسم.(: .....

اونم بدون‌باخت‌حتما...

"تنها" هرچقدم‌ک‌خفن‌باشی...

منو‌شبیه‌شیطان‌خودتو‌خدا‌بکش‌😇😈...

ترکیب دونفره مون توی یه قاب

اگر بین برنده شدن و شاد بودنمجبور به انتخاب شدی،همیشه شادی ر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط