خیلی خوشگلههه🥹🦋✨️

خیلی خوشگلههه🥹🦋✨️
دیدگاه ها (۱۵)

خبر از غم بدهم یا که نگویم چیزی؟چه بگویم که به گفتن نرود درد...

🍀✨️

گفتم باد سرد بیا، هر وقت نوبتم رسید🤺

هیچ وقت اون آدمی که سلام کردن بلد نیست ،مهربونی کردن بلد نیس...

خیلی خوشگلههه🥳

بدون آرایش هم خیلی خوشگلههه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط