خبر از غم بدهم یا که نگویم چیزی؟

خبر از غم بدهم یا که نگویم چیزی؟
چه بگویم که به گفتن نرود درد از دل
🍀
دیدگاه ها (۱)

🍀✨️

زندگی سراسر رنجه، رنجت رو خودت انتخاب کن...!

خیلی خوشگلههه🥹🦋✨️

گفتم باد سرد بیا، هر وقت نوبتم رسید🤺

گفته بودم؛ چو بیایی غم دل با تو بگویم:)چه بگویم که ...غم از ...

گر درد دل دوا شود ای دوست، شاد زیور غمگسار غم بود ای یار، غ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط