همونقدر‌که‌برام‌مهم‌بودی‌

همونقدر‌که‌برام‌مهم‌بودی‌
همونقدر‌هم‌برام‌بی‌ارزش‌میشی‌ :(
دیدگاه ها (۰)

وقتی میگی منم دوست داری..💔

💔

من دل نفرین ندارمپس دعایت میکنم...بعد من دلداده ی یاری شوی ...

خیلی دژم :(

رهبر شهیدم

دیگه برام مهم نیست کی میمونه، مهم تو بودی که نموندی :)❤️‍🩹

عزیز‌ِ من،تونه دیر رسیدیو نه جا موندی،فقطهمونقدر کهبلد بودیق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط