خیلی دژم :(

دیدگاه ها (۰)

من دل نفرین ندارمپس دعایت میکنم...بعد من دلداده ی یاری شوی ...

همونقدر‌که‌برام‌مهم‌بودی‌همونقدر‌هم‌برام‌بی‌ارزش‌میشی‌ :(

واقعا چرا؟؟؟چرا؟

صداش🥲💔

دژم...ᥫ᭡

گلب برای همتون بادوم زمینی های عمو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط