اونکه میگه تو نجسی...خودش نجستره.. خودش آشغالتره..

مگه داریم از این موجودات تمیزتر و بهتر🌹🌹😍😍😍
دیدگاه ها (۳)

فرشته بگو....پت رو نگو آقای دکتر...اینا خیلی خوبن

👌👌👌👌👌👌👌

👌👌👌👌👌👌

مهربانی بیاموزیم

بهتر از این مگه داریم ؟!

مگه بهتر از فری استایل های پیشرو و تتل داریم

کاپل امگاورس بهتر از اینا هم مگه داریم؟🤭👌🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط