👌👌👌👌👌👌

👌👌👌👌👌👌
دیدگاه ها (۰)

اونکه میگه تو نجسی...خودش نجستره.. خودش آشغالتره..

فرشته بگو....پت رو نگو آقای دکتر...اینا خیلی خوبن

مهربانی بیاموزیم

آب قند کنارتون باشه که لازم میشه... آخه مگه داریم از این

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط