حامیم ، وقتی که تو باشی هیچ غمی ندارم🥲✨

حامیم ، وقتی که تو باشی هیچ غمی ندارم🥲✨
دیدگاه ها (۱)

حیف که اینجا ایرانه 🙁🥺

این فیلم به قدری حق بود که.......🙁🥺

ناز و ادات دل می پسنده 🥺 ادیت خودمه ✨

چشمای زیبا داری ، خیلی تماشا داری 🥲🥰ادیت خودمه ✨

تنها غمی هست کهماشینباز باشی و ماشینو نداشته باشی...

من که خدا دارم غمی ندارم

وقتی دلتنگی اوج میگیره#حامیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط