این فیلم به قدری حق بود که.......🙁🥺

این فیلم به قدری حق بود که.......🙁🥺
دیدگاه ها (۷)

آخه من قربون اون نگاهت شم 🥺☺️

خب آخه کی میشه تو حامیم 🤍

حیف که اینجا ایرانه 🙁🥺

حامیم ، وقتی که تو باشی هیچ غمی ندارم🥲✨

قدری که برای این استرس کشیدم برای امتحان ها استرس ندارم

زندگی پاین بالا داره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط