اگر روزهای خوب آمدند و من نبودم به یاد بیاور که صبور و غم

اگر روزهای خوب آمدند و من نبودم به یاد بیاور که صبور و غمگین چقدر برای روزهای خوب منتظر بودم و به یادم آوازی زمزمه کن.برقص و بلندتر بخند.
دیدگاه ها (۲)

نظرتون درباره حرفاش چیه؟🤔🤔😉😉

کاش غم ها و دردها یهو مثل برگای پاییز بریزه.

میتونید فکر کنید چقدر منتظر این لحظه بودم... میپرسید کدوم لح...

سناریو استری کیدز

عزیز رفته من🕊🕊🕊تو عزیزترین رنج اخیر منی. زیباترین زخم.دلخواه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط