*نشون نده از طرف بدت میاد

*نشون نده از طرف بدت میاد
.باشه 👍
همچنان من :
دیدگاه ها (۲)

آفکرس که چانگبین میاد مدرسمون

لینوشی باز خوبه برا استی دعا نکردی 👍

جامون خالیه 👍

😂😂

سوال پست:از چه معلمی خیلی بدت میاد؟

بفرست برای کسی که ازش بدت میاد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط