جامون خالیه 👍

جامون خالیه 👍
دیدگاه ها (۱۱)

*نشون نده از طرف بدت میاد .باشه 👍همچنان من :

آفکرس که چانگبین میاد مدرسمون

😂😂

ایهیری بیدیهی 👍

قالیباف: تهدید آمریکا به هیچ جامون نیست🤣

ماهم بهاری داشتیم... انشالله نسل جدید خوب عمل کنن و جامون رو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط