⁨ گاهی آدمی دل می‌بندد…

⁨ گاهی آدمی دل می‌بندد…
به چیزهایی که گذراست،
به آدم‌هایی که ماندنی نیستند،
به آرزوهایی که سرابی بیش نبودند.
و هر بار که دل بستم، زخمی برداشتم.
هر بار که به چیزی یا کسی تکیه کردم، افتادم.
تا آنجا که فهمیدم باید توبه کنم
از این دل بستن‌های بی‌حاصل؛
باید توبه کنم از این
وابستگی‌ها و دل‌دادگی‌های ناامیدکننده.

«جز وصل تو، دل به هرچه بستم، توبه»

این بار، توبه کرده‌ام.
دیگر نه دل می‌بندم به سایه‌ها،
نه چشم می‌دوزم به نقش‌های بر آب. 💔
دیدگاه ها (۰)

من همینم..

الهی به امید توجان فدا قطعا سننتصر #مرگ_بر_اسراییل #مرگ_بر_ا...

تا باشه ازین اسیری‌ها :) ❤️🥹✨

حب❤️‍🩹

سفیر کبیر Grand Ambassador

*نام فیک:«دیـداریــی عجیب»(پارت:۶)ــــــــــــــــــــــــــ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط