به عباست قسم اومدم رو بزنم

😔😔😔
دیدگاه ها (۰)

امان از پنج شنبه های دلتنگی

به خوبا سر میزنی مگه بدا دل ندارن

به ام البنین مادرت منو ردنکن ازدرت ابوفاضل ابو فاضل

یا ام البنین واسه ما بنویس رزق اربعین

با نام عباست؛ خیلی گره وا شد.🥲🖤

اومدم باز اومدم با رقص و آواز اومدم✨🙋🏻‍♀️رفته بودم واکسن بزن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط