امان از پنج شنبه های دلتنگی

😔😔😔
دیدگاه ها (۱)

به خوبا سر میزنی مگه بدا دل ندارن

سلام مقام آقام علی اکبر

به عباست قسم اومدم رو بزنم

به ام البنین مادرت منو ردنکن ازدرت ابوفاضل ابو فاضل

الهی قوربونت برم آقا🫠❤️‍🩹چهار شنبه های امام رضایی چهار شنبه ...

امان از این ساعات دلتنگی💔😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط