غماتونو به مادراتون نگید....

غماتونو به مادراتون نگید....
دیدگاه ها (۱۶)

سعی کنیم مردم آزار نباشیم....

زندگی مانند گلی است که فقط یک بار می شکفد.این لحظات کوتاه ار...

اندیشه ات هر جا رَوَد وانگه تو را آنجا کشد....پس تصورش کن 🌸🍂...

این بود زندگی.....

قدر مادراتون رو بدونید 🙏🙏💐💐💐😍😍😍🥰😍

عثل نگید🤐

جلوی جونگکوک چیزی نگید!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط