اندیشه ات هر جا رَوَد وانگه تو را آنجا کشد....پس تصورش کن

اندیشه ات هر جا رَوَد وانگه تو را آنجا کشد....پس تصورش کن 🌸🍂🍁
دیدگاه ها (۸)

غماتونو به مادراتون نگید....

سعی کنیم مردم آزار نباشیم....

این بود زندگی.....

تقدیم به نگاه پرمهرتون دوستان عزیز 💕❤️

دو تیر به مژگان زدهمی کشد و می رود ز این شهر والله🐥

به غوزومی که بی فتد سایه ای بنا گوش اتگوهر به رشته کشدخاره ه...

اگر تو انجا بودی کدام گل را از لی سو هو میگرفتی؟🧐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط