ولی دیگران به من مدیونن:/

دیدگاه ها (۴)

نه واقعا من توی اینجور موارد حسود نیستم:/

یکی از اینا لطفا؛)

همیشه اون من بودم ولی دیگه نیستم چون با رفیقام نیستم:)

وقتی ۱۸سالت شد می خوای چیکار کنی؟(:

از دیگران بریدم تا تو بمانی، اما ت رفتی با دیگران بمانی🖤👋🏻

در کنترل دیگران

انتقام از دیگران

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط