همیشه اون من بودم ولی دیگه نیستم چون با رفیقام نیستم:)

دیدگاه ها (۱)

ولی دیگران به من مدیونن:/

نه واقعا من توی اینجور موارد حسود نیستم:/

وقتی ۱۸سالت شد می خوای چیکار کنی؟(:

ی دروغ بگید؟:)

𝒊’𝒎 𝒏𝒐𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏 𝒊 𝒘𝒂𝒔 𝒚𝒆𝒔𝒕𝒆𝒓𝒅𝒂𝒚دیگه اون آدمی نیستم که دیر...

-

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط