چرا حس کردم خنده های جین با بغض بود؟
چرا حس کردم خنده های جین با بغض بود؟
جدیییی جدییییی خیلیییییییییییییی خیلی خیلییی به طوری که حد نداره دلم برای گفتن اینکه"انیاسیو بنگتن سونیاندان امنیدا" واقعا تنگ شده بود. و الان احساس میکنم که تازه دارم از اول زندگی میکنم. و دوباره امیدم رو به دست اوردم...
جدیییی جدییییی خیلیییییییییییییی خیلی خیلییی به طوری که حد نداره دلم برای گفتن اینکه"انیاسیو بنگتن سونیاندان امنیدا" واقعا تنگ شده بود. و الان احساس میکنم که تازه دارم از اول زندگی میکنم. و دوباره امیدم رو به دست اوردم...
- ۱.۲k
- ۱۱ تیر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط