واییییییییییی توی این لحظه خیلیییییییییییییی خوابم میومد

واییییییییییی توی این لحظه خیلیییییییییییییی خوابم میومد ولی نشستم تا اخر دیدم
دیدگاه ها (۲)

چرا حس کردم خنده های جین با بغض بود؟جدیییی جدییییی خیلیییییی...

اهنگ سودا پاپ از ساجا بویززززز

باشه پس من باهات دوست میشم ولی تو هم خانوادتو ول کن😉😉🙂🙏☺️

ممنون این حس دو طرفس👋😉

واییییییییییی این چی من دیدم😂😂😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط