میام دورت بگردم...

میام دورت بگردم...
میگی گشتن نداره...
تو میدونی چه کردی
ک این دل بیقراره
سرم با دلبریهات چقدر بلا آوردی
دل من ک نمی رفت به زور اومدی بردی:))))
ی دل نه‌ صد‌ دل عاشق ولی انگار نه انگار...
تموم از دست این دل تموم از دست دلدار...
دیدگاه ها (۲)

سلاام میدونم بعد ۳ ماه اومدم...ولی مهم اینکه اومدم😐😂

مانکن

آخه قربون اون قلب قشنگت بشمتو با اومدنت نور بخشیدی به زندگیم...

استاد بد اخلاق

تو مگر در به دری؟ خانه نداری ای بغض؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط