خوشحال باش میدونم سخته ولی ادامه بده

دیدگاه ها (۰)

بهترین حس دنیااا

ولی ما خیلی منتظر یک قدم اون یک نفر بودیم

آماده ی هر چیزی توی این زندگی باش

الان هممون به این روز دچار شدیم

ادامه دادن سخته اما حسرت کشیدن سخت تره درسته ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط