ولی ما خیلی منتظر یک قدم اون یک نفر بودیم

دیدگاه ها (۰)

برای کسایی که ریشه ندارند خودت رو ناراحت نکن

فکت:با این ویدئو یاد دبستان میوفتی

بهترین حس دنیااا

خوشحال باش میدونم سخته ولی ادامه بده

منتظر بودیم سید....

ما ۴ سال منتظر بودیم یزیدا

خیلی خیلی غمگینه خداا😭😭من اگه از اون یه نفر جدا شم🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط