هیچ چیزی اهمیت نداره

هیچ چیزی اهمیت نداره
هیچ!
دیدگاه ها (۰)

me بدون من نرو بیبی هرجایی♡ قیافم ریده اوکی اصکی نرو..

هرکجا هست با هرکی هست؟

دوستی با من‌ تهش پشیمونیه..!؟

بارون میگه نمیزارم ساینا تنها:)

اهمیت نداره!

از دید نواصولگرایان وحدت باید پیرامون حرف‌های اون‌ها شکل بگی...

گفتن تازه ۲۴ساعت آینده قرار نتا رو وصل کنن 😭.. حرفای من برا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط