دوستی با من‌ تهش پشیمونیه..!؟

دوستی با من‌ تهش پشیمونیه..!؟
دیدگاه ها (۲)

هیچ چیزی اهمیت نداره هیچ!

me بدون من نرو بیبی هرجایی♡ قیافم ریده اوکی اصکی نرو..

بارون میگه نمیزارم ساینا تنها:)

هواست ب حستون باشه داغون نشید

تا تهش.[]

قول میدم تا تهش کنارت بمونم قول بده تا تهش کنارم بمونی💞🥲🫀

یه مشت کصشعر....یه مشت حرف چرت و پرت....ک تهشتهشتهشو همتون م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط