تجربه ی تلخیه ...

تجربه ی تلخیه ...
دیدگاه ها (۱۹)

قدر آدم های دوروبرتون رو بدونید گاهی برای جبران دیر میشه خیل...

بلاخره میاد تو یه روز خوب ...

اعتبار باش ....و احترام بزار تا احترام ببینی 🌻🌻

#yasi .t.k

Anime

چای دم کن ....خسته ام از تلخیه نسکافه ها

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط