چای دم کن ....خسته ام از تلخیه نسکافه ها

چای دم کن ....خسته ام از تلخیه نسکافه ها
دیدگاه ها (۰)

و چنان رنجم دادی گویی اخرین دشمنت بر روی زمین بودم .

بازم چای روضه دم کردیم#کربلایی_امین_قدیم

بعضی دردِ دل‌ها، پشت صفحه گوشی جا نمی‌شن…باید یه استکان چای ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط