دارو نداره دنیا دلی شیکسته دارمه

دیدگاه ها (۰)

من پلک میزنمو میخندم

منکه چیزی یادم نمیره

کی ارزو کرد امشب دلم بگیره

درد نمیگذره تو به درد....

دارو نداره منه کربلا ...😭💔#امام حسین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط