من پلک میزنمو میخندم

دیدگاه ها (۰)

منکه چیزی یادم نمیره

کسانی را کشتم که روزی....

دارو نداره دنیا دلی شیکسته دارمه

کی ارزو کرد امشب دلم بگیره

چرااا دارم میخندم😁🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط