نت ملی و جنگ همه چیزو ازم گرفت

نت ملی و جنگ همه چیزو ازم گرفت
من مثل قبل نمیتونم کالاف پلی بدم..
من دیگه نمیتونم مثل قبل بدوارز ماینکرفت پلی بدم، من دیگه نمیتونم `دقیقا` مثل قبل کندی کرش پلی بدم،، دیگه نمیتونم بخوابم، دیگه نمیتونم مثل قبل زندگی کنم فقط منتظر نابودی کشور مونم..
دیدگاه ها (۰)

شرمنده دیگه مزاحم نمیشم N🙏💔

ارههه

خیلی مهمه..خیلی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط