maryam : مرا دوره کن گاهی شبیه آهنگ های قدیمی که بعد از سالها هنوز هم در خاطرت مانده ... دلتنگ توام گاهی یک گوشه بنشین و مرا دوره کن ...💎

دیدگاه ها (۰)

مرا کم اما همیشگی دوستم داشته باش

دوستت دارم

maryam : لطفا،،،، در خیابانِ دلم قدم بزن عبورِ تو از کنارم بی قـــراریهایم را کم و حالِ مرا خوب میکند

باور کن تو را دوست دارم، صدای مرا نقاشی کن. دلتنگ توام، اندوه مرا نقاشی کن. به تو می اندیشم، در غم دیگران، پندار مرا نقاشی کن. گفتی در خلأیی که هوا نیست، نه من تو را می خوانم نه تو مرا می شنوی. برایم

محبوب من اسم شما را صدا کردمباران چنان گرفت که اسم شما در کو...

عاشقانه های شبنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط