باور کن تو را دوست دارم، صدای مرا نقاشی کن. دلتنگ توام، اندوه مرا نقاشی کن. به تو می اندیشم، در غم دیگران، پندار مرا نقاشی کن. گفتی در خلأیی که هوا نیست، نه من تو را می خوانم نه تو مرا می شنوی. برایم

دیدگاه ها (۲)

maryam : لطفا،،،، در خیابانِ دلم قدم بزن عبورِ تو از کنارم بی قـــراریهایم را کم و حالِ مرا خوب میکند

maryam : مرا دوره کن گاهی شبیه آهنگ های قدیمی که بعد از سالها هنوز هم در خاطرت مانده ... دلتنگ توام گاهی یک گوشه بنشین و مرا دوره کن ...💎

دوستت داشتم،چون در تو چیزی هست که به من تعلق دارد،چیزی که در...

یه روز بدون اینکه خودتون بخواین دیگه عاشق نخواهین شد ...نخواهید رقصید و حتی با صدای بلند نخواهید خندید پس قدر همین لحظه هاتون و بدونین زمان خیلی کوتاهه

من نه آنه بودم که آسان رفتم اندر دام عشق آفرین بر فرط استادی...

نجواااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط