من دشمن این آدامس متری ها بودم 😐😂

دیدگاه ها (۱۳)

کراش این روزا .....

یاد گرفتم.....

نصف ایران قرمه سبزی دوس ندارن از این بدبخت چه انتظاری داشتی😐...

کدوم ادامس؟؟؟✿✼:*゚:.。..。.:*・゚゚・*✿✼:*゚:.。..。.:*・゚゚・*#vbina #خ...

اینکه ادامس نمیخوره🤏🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط