نصف ایران قرمه سبزی دوس ندارن از این بدبخت چه انتظاری داش

نصف ایران قرمه سبزی دوس ندارن از این بدبخت چه انتظاری داشتی😐💔😂😂😂
دیدگاه ها (۶)

یاد گرفتم.....

من دشمن این آدامس متری ها بودم 😐😂

یادمون بیاد وقتی که تهیونگ میخواست بگه با کسی نخوابیدن و زبو...

فعک نکنم تو این دنیا کسی دوسم داشته باشه، البته خودمم خودمو ...

چرا این چالشو تو ایران نمیرننننننننننننننننننننننننننننن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط