ترجیح میدم بمیرمـــ:)...

ترجیح میدم بمیرمـــ:)...
دیدگاه ها (۱)

بچه ها شاید از ویس برم {واسه کسی اهمیتی نداره}نمیدونمحرفی چی...

از درک کردنش متنفرم....

کدومتون از من بدش میاد؟؟

چرا اون؟ چرا من نه؟

ترجیح میدم بمیرم

خونه موندنو ترجیح میدم....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط