از درک کردنش متنفرم....

از درک کردنش متنفرم....
دیدگاه ها (۱)

تو جادویی هستی🧚🏻‍♀️💚@shrfysl93

بچه ها شاید از ویس برم {واسه کسی اهمیتی نداره}نمیدونمحرفی چی...

ترجیح میدم بمیرمـــ:)...

واکنشم به اون دختر توی کلاس:از صدات متنفرماز قیافت متنفرماز ...

واقا متنفرم.......واقا.....متنفرم

از خودم متنفرم از همه چیز متنفرم تمام بزارید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط