بسمالله الرحمن الرحیم
بسمالله الرحمن الرحیم
تو مهم بود بمانی که نماندی رفتی
جان که باید برود سفت به من چسبیده
اعوذباالله از دلتنگی
یا ابوتراب مددی 🤲
تو مهم بود بمانی که نماندی رفتی
جان که باید برود سفت به من چسبیده
اعوذباالله از دلتنگی
یا ابوتراب مددی 🤲
- ۵۰۷
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط