بسمالله الرحمن الرحیم
بسمالله الرحمن الرحیم
امروزچهلمین سالگردعروج اوست سالها بااوزیسته ام
با صدایش،با سبک نگاهش،با نوع زیستنش،با دردش
اماهمیشه برایم غریب است
همیشه والاست همیشه دست نیافتنی است،چمران همیشه برایم مخلوقی است درابعادبالاترزیستن
ازاو بسیاریادگرفته ام
امااوبزرگ استاد یک امر است
وآن چیست؟
آن قدر ازخواهش دل سوختم تا چنين بيخواهشي آموختم
برای شادی روح چریک ایران و اسلام
صلواتی ختم کنیم !
یا ابوتراب مددی 🤲
امروزچهلمین سالگردعروج اوست سالها بااوزیسته ام
با صدایش،با سبک نگاهش،با نوع زیستنش،با دردش
اماهمیشه برایم غریب است
همیشه والاست همیشه دست نیافتنی است،چمران همیشه برایم مخلوقی است درابعادبالاترزیستن
ازاو بسیاریادگرفته ام
امااوبزرگ استاد یک امر است
وآن چیست؟
آن قدر ازخواهش دل سوختم تا چنين بيخواهشي آموختم
برای شادی روح چریک ایران و اسلام
صلواتی ختم کنیم !
یا ابوتراب مددی 🤲
- ۳۶۹
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط