_ناراحت شدی؟. +نه ناراحت نشدم 😅💔:

_ناراحت شدی؟. +نه ناراحت نشدم 😅💔:
دیدگاه ها (۰)

ای کاش بمیرم بگید آسمونی شدنت مبارک 💔

بزرگترین دروغ ما دخترا : نه خوبیم :هعیییییی

هَمِه چی بِه وَقتِش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

چقدحقققققققققق😂😂😂😂.........:

نه من ناراحت نشدم...من خوبم🙂

‏من میگم ناراحت نشدم ولی خودت که عقل داری دیگه..🪿💔

من از رفتارات ناراحت نشدم من فقط همهٔ تصوراتم راجبت خراب شد....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط