هَمِه چی بِه وَقتِش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

هَمِه چی بِه وَقتِش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
دیدگاه ها (۰)

_ناراحت شدی؟. +نه ناراحت نشدم 😅💔:

ای کاش بمیرم بگید آسمونی شدنت مبارک 💔

چقدحقققققققققق😂😂😂😂.........:

وای حق🤣 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:

همه چی به وقتش

همه چی به وقتش 🤟🤟🤟

✨درخت صبر تلخه،ولی میوش شیرینهخدا بزرگه همه چی به وقتش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط