برگشته ام از هر چه هست و نیست...

برگشته ام از هر چه هست و نیست...
دیدگاه ها (۰)

به همین سادگی...؟!

لعنت به اولین نگاه...

در بُهت بی تو بودنم...

هنوز منتظرم...

AMA

برگشته...

.فرمانده کل قوا 🇮🇷هر چند جوان و بی‌عصا برگشتهاما خودِ اوست؛ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط