به همین سادگی...؟!

به همین سادگی...؟!
دیدگاه ها (۰)

لعنت به اولین نگاه...

هنوز همسایه هستم با خیال و فکر تو...

برگشته ام از هر چه هست و نیست...

در بُهت بی تو بودنم...

#ایران #زیبایی #سادگی

به همین سادگی:)))

سادگی مبع بلوچ💯

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط