اونقدرام لوس و حسود نیستم_

اونقدرام لوس و حسود نیستم_
ولی ادم میزنه به سرش دیگه***
دیدگاه ها (۳)

انیماتورشو میخوام+

من اسپرگر رو صدرصد دارم_. . موندم ببینم چه مرضی مونده که ندا...

دی دی بانگ بانگ

کلا ادم نیستم_🗣👆🏻🍌تایید_؟🗣

دختره نازهبه نظرم درست داره سرش داد میزنه😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط