من اسپرگر رو صدرصد دارم_

من اسپرگر رو صدرصد دارم_
.
.
موندم ببینم چه مرضی مونده که ندارم_🗿
دیدگاه ها (۱۰)

زیبا~

خوابم نمیایه هعب*

انیماتورشو میخوام+

اونقدرام لوس و حسود نیستم_ولی ادم میزنه به سرش دیگه***

حق_؟بنده فقط بیلی رو دوست دارم_تنها لزبینی که دوسش دارم🌚✅🤝🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط