Part۹/friend and enemy

Part۹/friend and enemy
_بیا تو اتاقم کارت دارم
+چشم
جیکسا و تهیونگ رفتن تو اتاق(منحرف😒😂)
ویو جیکسا
تهیونگ رفت سمت یه میز و کتش رو پرت کرد روی تخت و رفت نشست رو صندلی
یه لیوان از توی کشو در آورد و لیوان رو پر از شراب کرد و یه قلپ ازش خورد
_از امروز کارات اینجا شروع میشه
قانون اول بدون اجازه از اینجا بیرون نمیری اگه رفتی تنبیه

قانون دوم با هیچ مردی تو عمارت گرم نمیگیری اگه گرم گرفتی تنبیه

قانون سوم رو حرف من حرف نمیاری وگرنه تنبیه

قانون چهارم وارد اتاق ته راه رو نمیشی وگرنه تنبیه

قانون پنجم زمان خاموشی عمارت میری میخوابی و بیرون نمیمونی اگه بیرون بمونی تنبیه

قانون شیشم صبح زود تر از من بیدار میشی ساعت شیش برام قهوه میاری در غیر این صورت تنبیه
و یادت باشه مراقب رفتارات باشی
+چشم آقای....ارباب
_آفرین برو پایین پیش یه پیر زن بهت کمک کنه
+چشم
ویو جیکسا
مرتیکه گوسالههههه من گوزم نمیتونم بدم تو این خراب شده وا
این چه زندگیه پشت در ته راه رو چیه یعنی؟
خو بهم نمیگفتی فضولیم گل نکنه😒
رفتم پایین تو آشپزخونه گشتم پیرزنه رو پیدا کردم
رفتم پیشش......
ادامه دارد....
شرایط پارت بعد
۲۸تا لایک
۱۵تا کامت
۶تا بازنشر
دیدگاه ها (۲۲)

Part8/friend and enemy

Friend and enemy/part7

Friend and enemy/part6

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط